1. Ons uitje naar Shabu eindige een beetje voortijdig.

De gerechten zijn an sich niet slecht, maar het haalt niet de notering van goede sushi/grill. Sommige sushi is prima, de andere gerechten zijn niet zo best als voorheen. Voor de niet sushi kenner, een goede keus. Maar als je de ware keuken gewend bent dan niet echt.

Ondanks de prima gastheer/manager is er uit de keuken een iet wat te sterke garnering in de sushi verwerkt. Deze bracht zowel mijn als die van mijn partner van slag.

Door de manager aan te spreken, hebben we gelukkig een gratis drankje gehad en werd er na alle reden goed met onze klacht omgegaan/afhandeling.

Zeer tevreden over het personeel, management. Oprecht, eerlijk en geven feedback over wat de fout was. Hier kunnen andere restaurants nog wat van leren.

De keuken laten we voor wat het is, wellicht ooit weer eens proberen. Maar voorlopig niet.