1. Ik ben zelf kwalitatief goede sushi gewend van mijn verblijf in het buitenland, en was benieuwd naar dit restaurant omdat het het enige sushi restaurant is in de Achterhoek. Helaas viel de gehele ervaring hier vies tegen. Het pand en interieur zijn zeer gedateerd, van sfeer is dan ook geen sprake. De tafels zijn erg dicht naast elkaar geplaatst, waardoor er makkelijk kan worden "mee-genoten" met de gesprekken van andere gasten, terwijl er maar 2 tafels bezet waren. Lang moeten wachten op de bestelling. De wijn heb ik laten staan, maar de sushi zelf was nog de grootste teleurstelling en smaakte niet zoals ik van andere restaurants gewend ben. De meerderheid was gefrituurd en ik had het idee dat ik net zo goed naar de snackbar had kunnen gaan. De omschrijving: "Geniet van onze gastvrijheid in een gemoedelijke omgeving en gun uw smaakpapillen een unieke belevenis alsof je zelf in Japan bent." die op de site vermeld staat, is dan ook verre van waar. Mijn ervaring was dermate negatief dat ik het idee heb dat de positieve reviews op deze site door de werknemers zelf geplaatst zijn, of door mensen die niet anders kennen. Ik kom hier zelf niet nog een keer terug tenzij er een heleboel op de schop gaat. Jammer!

2,9

1. Nou , wij zijn bij heel veel sushi restaurants geweest en voor ons is dit beslist de beste ! en... wij zijn geen werknemer of i.d. misschien dat smaken kunnen verschillen ?!