1. Ard en Annemiek Scholten

Al veel mensen uit mijn omgeving gehoord over Tante Stoof, dus het werd tijd om dit eens uit te proberen. 3 weken geleden eerst eens samen uitgeprobeerd, voordat we onze kinderen mee zouden nemen. De eerste ervaring was al veel belovend. De sfeer is gezellig en de ontvangst hartelijk. Nadat we besteld hadden, begonnen we met brood en lekkere sausjes, deze avond alleen maar een hoofdgerecht, het vlees was super mals en goed van smaak.

Eergisteren samen met onze 2 dochters en schoonzonen geweest, vanwege onze trouwdag. Eerst lekker geborreld rondom de open haard die gezellig aandoet. In het restaurant brandde de houtoven al volop waardoor er een heerlijke geur ontstond. Gelijk maar eens een flamkuchen besteld als voorafje, een aanrader. Hierna hebben we allen lekker gegeten, net als de eerste keer was alles super in orde, een dikke duim voor de bediening.

Wij komen zeker terug, wat een aanwinst voor Hellendoorn/Twente. Super lekker gegeten voor een meer dan betaalbare prijs.