1. T.S. Busstra

In januari 2015 familiefeest gevierd n.a.v. 90ste verjaardag van schoonvader. Voorbespreking in november was erg positief. Aardige mensen en "to the point". In januari was alles geregeld volgens afspraak. Eigenaars beloven niet alleen wat ze doen, maar maken het ook waar. Menu kon zeer flexibel vastgesteld worden en de adviezen waren op maat gesneden. Prima locatie met goede parkeergelegenheid.

Het eten was uitstekend. Mooi opgediend en het vlees was mals en er waren heerlijke sauzen. Zeker ook het dessertbuffet was voortreffelijk. Ontspannen en vlotte persoonlijke bediening. Eigenaar is vinoloog en gaf op zeer gedreven en enthousiaste wijze een uitstekend wijnadvies. De huiswijn is goed, maar de aanbevolen wijnen waren excellent en pasten prima bij het opgediende gerecht.. Ze waren maar weinig duurder dan de gewone wijnen.

We voelden ons hier thuis in een ontspannen sfeer waarbij in alle delen op uitstekende en deskundige wijze rekening werd gehouden met onze wensen. In één woord: Klasse!! Het beoordelingscijfer is verdiend. Zeer aanbevolen!