Op dit adres zit nu: De Haan

1. Vanmiddag een zeer slechte ervaring gehad met deze snackbar. Ik wilde geld wisselen in de automaat en er kwam allemaal kleingeld uit rechtstreeks op de grond doordat die klep van de automaat niet goed was. Oké, geen probleem voor mij en raapte het kleingeld van de grond maar ik mistte een 20 cent muntstuk. Ook na goed zoeken heb ik die niet gevonden en ben naar de (Chineze) medewerkster gegaan en vroeg of dat grote ijsco-decorstuk even aan de kant gezet kon worden want daar zou hij wel onder kunnen liggen maar dat mocht niet. Ook was het niet mogelijk om 20 cent uit de kassa te krijgen. Een schande en hiermee geeft dit aan dat de service aanzienlijk beter kan. Ook had ik het idee dat de eierbal veel te lang in het muurtje had gezeten en ben daarna maar met een raar gevoel de zaak uitgegaan. Hier kom ik nooit weer. Geef mij de oud eigenaars Paul en Tjitske maar... dat waren toppers op alle fronten.