1. Van de week hebben we hier gegeten. De verwachtingen waren hoog, gezien de uitstekende recensies. Helaas is het voor ons echter een grote teleurstelling geworden. De eigenaar is vriendelijk, maar had kennelijk personeelsproblemen en dat was duidelijk te horen. Niet iets waar je op zit te wachten als je net binnen komt. Verder had hij wel aandacht voor de vaste klanten maar zijn interesse voor ons was minimaal. Datzelfde geldt voor het meisje dat ons later bediende. We moesten lang wachten op onze drankjes en de pizza's. Ik had ook nog om broodjes gevraagd om de tijd te overbruggen, maar ook dat duurde lang. De broodjes waren aan de bovenkant geschroeid en een "zompige" meelbal van binnen. De pizza's waren met de messen die we kregen, amper te snijden. Er lag wel veel op de pizza's, maar hoe hard de buitenrand was, des te zachter was het binnen gedeelte.
    De prijs voor de pizza's is niet duur. We hebben de rekening gepast op een schoteltje betaald en nog even gewacht. Maar ook bij het weggaan hebben we niemand meer gesproken. Weinig belangstelling vanuit de eigenaar en het personeel vanaf het moment van binnen komen t/m het weggaan. Jammer. Wat ook nog opviel is dat de mensen die een pizza komen afhalen, dwars door het restaurant lopen en ook de pizza's eerder kregen dan wij ze besteld hebben. Die gaan dus kennelijk voor.
    Al met al een teleurstellende ervaring en we komen hier dan ook niet meer terug.