1. Jaap 1205 punten

in de kerstvakantie via de recensies op deze site hier terecht gekomen.

Wat direct opvalt als je binnenkomt is de gezellige sfeer, donker houten meubels, ouderwetse kleedjes op tafel en oude lampenkappen. Het is enigszins donker door de beperkte verlichting wat de sfeer compleet maakt.

Eerst op verkenning voor een kopje koffie terwijl de dames gaan shoppen, prima cappuccino (goed warm en smaakvol), espresso had iets meer pit mogen hebben.

Jongedame en heer zeer vriendelijk en terwijl ik krant lees (van de dag ervoor) krijg ik na een poosje de nieuwe krant aangereikt (toen ik kwam waren ze net open).

Door deze goede ervaring hier met het hele gezin neergestreken voor de lunch. Smakelijke hamburgers (aanrader is hamburger Publiek, erg lekker) met prima friet. Puntje van kritiek zou de salade kunnen zijn, die niet veel dressing/smaak meekrijgt. Broodje met geitenkaas en soep smaken ook prima.

Al met al een sfeervol eetcafé, gastvrije bediening, prima gerechten voor een normale prijs.