Op dit adres zit nu: 024 Eten & Drinken

1. Frites was chipssoort en keihard en rode kool was niet gaar en met harde stukjes, dus beide waren niet goed. Vlees, soep en ijs was oké. Maar al met al veel te weinig voor de prijs.

Een 3 gangen wildmenu wat normaal 45 euro pp kost schept verwachtingen. Omdat je met korting komt hoeft het niet zo erg uitgekleed te worden.

Wij komen hier in ieder geval nooit meer terug en zullen dit restaurant ook niet aanbevelen, aan niemand!

2,6

1. Beste Helmi,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw recensie. Wij waarderen het als gasten de moeite nemen om dit te doen, ook als het niet helemaal positief is. We vinden het uiteraard wel erg jammer dat uw bezoek aan ons restaurant niet goed bevallen is. Onze excuses hiervoor. Graag verneem ik van u wanneer u bij Ons Mam bent geweest. Tevens willen wij u iets aanbieden om dit op een goede manier op te lossen. U mag reageren naar info@etenbijonsmam.nl.

Met vriendelijke groet,
    Tessa Timmermans