Op dit adres zit nu: Thai Noon

1. 4 januari gegeten. Erg rustig we waren er maar alleen. Warm welkom. Uitleg van formule. Bij deze uitleg ook de opmerking dat het ook leuk is om met elkaar verschillende gerechtjes te bestellen zodat je van elkaar van alles kunt proeven. Maar als deze suggestie gegeven wordt waarom dan niet een paar extra lege bordjes op tafel. Nu zaten we een beetje onhandig op elkaars bordjes te schuiven. Nog een tip het zou wel handig zijn om bij de slibtongetjes een vismes te geven. Een allerliefst meisje om te serveren, maar duidelijk heel onervaren. Een gerechtje was niet compleet wat heel correct aan de tafel vermeld werd. Maar waarom dan wel het volle bedrag op de rekening. Was ook nog het duurste gerechtje (15 euro). Kortom de gerechtjes waren heerlijk maar de bediening heeft wel wat steekjes laten vallen.

1. Beste mevrouw Ineke,

Dank voor uw recensie. De entree was inderdaad heel hartelijk en het spijt me dat het daarna bij u aan tafel niet helemaal goed gegaan is. Uw bezoek aan Het Smaakhuis behoort naar ieders tevredenheid te verlopen en als dat niet het geval is, dan behoort dat -indien dat mogelijk is- gecorrigeerd te worden. Wat betreft het niet corrigeren van de rekening heeft u volkomen gelijk. Dat was mijn fout en ik bied u mijn excuses daar voor aan. Indien u dat op prijs stelt -en dat hoop ik- nodig ik u uit om op onze kosten onze gerechten en werkwijze opnieuw te beoordelen. U kunt contact met mij opnemen via email en ik verneem graag van u.

Met vriendelijke groet,
    Willem de Jong