Op dit adres zit nu: Yuzu

1. Mooie zaak! Maar dat had Amise (voorganger) natuurlijk ook al. Sushi is hier van een goede kwaliteit. Eén van de besten met dit concept. Doordeweeks is de prijs wat lager, wat mij zeker elke keer weer uitnodigt. Erg gemakkelijk bestellen dmv een tablet, die overigens erg duidelijk is en gebruiksvriendelijk. Wel zou ik het persoonlijk fijn vinden als de bediening mij kon uitleggen welke sushi ik op tafel heb gekregen. Een klein puntje is wel dat zowel een bestelling in het restaurant als een bestelling via thuisbezorgd vaak redelijk wat tijd kost. Als ik voor thuis bestel houd ik zeker rekening met een uur bezorgtijd (ik woon op 10min afstand). Als ik in het restaurant zit, is het iets vervelender omdat je een beperkte tijd hebt dat je mag bestellen. Wel fijn dat de bediening onze tijd iets had verlengt toen we het aangaven.

Kortom: een van de beste sushi toko's met dit concept in de regio.