Op dit adres zit nu: Steam

1. Via groupon (onbeperkt tapas + dessert, 11.75 euro p.p.) weer hier gegeten. Kwaliteit van het eten is erg goed, veel verschillende gerechten mogelijk. De tapas zijn heerlijk, niet vet en het vlees is lekker mals. De dadels met spek, de tapas met biefstuk en de taco's met stoofvlees waren bij ons favoriet. Ook fijn dat je de bestelde ronde tapas allemaal tegelijk krijgt uitgeserveerd. Bediening is erg vriendelijk en de omgeving is echt gezellig Mexicaans :) We komen graag nog een keer eten!

Vorige recensies van Elise

• Goede variatie in tapas, er is keuze genoeg (koud/warm, vlees, vis, groente en desserts). Vlees is van erg goede kwaliteit. Daarnaast is de bediening erg vriendelijk en komen de tapas snel op tafel!

Restaurant is leuk kleurrijk ingericht, wat de sfeer goed en gezellig maakt. De (achtergrond)muziek draagt zeker bij aan de Mexicaanse/Spaanse sfeer! Zeker voor herhaling vatbaar. :)