1. sonja 1693 punten

Na een eerdere recensie hier nog vaak geweest. Inmiddels is dit voor ons zelfs een vaste stek geworden. Lekkere stevige slagroom voor bij de koffie! De maaltijden zijn prima van kwaliteit en kwantiteit, vaak neem ik de biefstuk of sate. Het torentje van mousse is echt aan te raden! Soms is het jammer dat personeel niet zo goed om zich heen kijkt of klanten nog iets willen bestellen en moet je daar best een tijdje op wachten. Echter het zijn wel erg vriendelijke mensen en altijd wel in voor een praatje. Gezellige inrichting en ook fijn dat je lekker makkelijk in de buurt kunt parkeren. Dat is in de binnenstad van Arnhem wel anders.

Vorige recensies van sonja

• Hier een bezoek gebracht met mijn vriend even geleden. Prettig dat je de auto vrij makkelijk kwijt kan bij bezoek aan deze brasserie. Het is binnen gezellig aangekleed. We hadden een velpenaartje (gebak) en dit smaakte erg lekker. Ook de drankjes waren prima. Jammer dat ze niet een tijd hebben tot wanneer ze minimaal open zijn. Als de laatste gasten die komen eten weggaan dan wordt je als gast die alleen wat komt drinken en snoepen erg makkelijk weg gestuurd. Dit is beleid werd er verteld, maar gastvrij voelde het niet.