Op dit adres zit nu: Mandana

1. Wij hebben op Valentijnsdag in dit restaurant gegeten, wat een drama zeg.

We arriveerden rond zes uur, het was toen nog behoorlijk rustig. Binnen een uur tijd stonden we echter al weer buiten. Er werden namelijk maar liefst 14 stukken vlees in een moordend hoog tempo op je bord geschoven. We waren nog bezig met het eerste stuk terwijl het derde stuk vlees al op het bord werd geschoven en koud lag te worden. We hebben 3 keer aangegeven dat we het langzamer aan wilden doen. Daar werd geen gehoor aan gegeven.

Een andere storende factor was de bediening. Ik heb tegen 3 verschillende serveersters moeten zeggen dat ik niets meer te drinken wilde. Verder werd mijn bord al meegenomen, terwijl mijn partner nog aan het eten was. En dat komt nogal, op z'n zachtst gezegd, vreemd over.

Al met al is het fijne valentijnsdiner waar mijn partner en ik ons op verheugd hadden, behoorlijk tegengevallen. We zullen er dan ook niet snel voor kiezen om weer eens te gaan eten in dit restaurant.