1. jay 119 punten

Pas wezen eten wat ik al lang in de planning had staan. Binnenkomst was al niet "invalide vriendelijk", zware dubbele deuren die je tegen moet houden om binnen te kunnen komen. Het is al zeuren met een rollator dus laat staan met een rolstoel. Bij de balie was volgens mij de eigenaar en tevens kok aanwezig, een zeer vriendelijke man was mijn eerste indruk. Ik vroeg een tafel bij het raam wat moeizaam ging. Ik gaf aan ook te hebben gereserveerd via de site maar die was dus niet gecheckt. Kaart ziet er netjes uit, leuke indeling en schoon, sfeer was goed te doen maar wel vrij koud, verwarming mag wel wat hoger (januari).

Eerst soto als voorgerecht en daarna een rijsttafel lontong besteld met witte rijst. Ik ben deze samenstelling van een indo restaurant niet gewend. Normaal krijg je meerdere gerechten en hier heb je maar een bepaalde keus. Je moet dus uitzoeken wat je wel of niet graag lust of meerdere gerechten als supplement er bij bestellen.
    Wat later kwamen er personeelsleden voor de bediening/balie en de keuken. 5 man sterk voor die paar mensen die er zitten of kunnen komen? Ik heb dat als "buffel kok" nooit kunnen begrijpen. We werden dus verder geholpen door een meisje dat de bediening voor haar rekening nam.

Soto was erg zout maar de smaak was ok. Later de rijsttafel, geen rechauds dus het eten word snel koud. Wel warme bakjes maar dat blijven ze dus niet lang. Het eten was voor ons wel ok, ik heb slechter gehad, de smaken waren dus goed maar niet optimaal. Nou ben ik wel een vrij moeilijke eter met een eigen "indische" smaak, dat zeg ik er eerlijk bij.

De bediening is ronduit hopeloos, geen 1 keer kwam er iemand aan tafel of we nog iets wilden drinken. Bij een drukke bezetting kan ik het ergens nog begrijpen maar nu totaal niet. Ze was erg vriendelijk, dat dan weer wel maar zakelijk en gastvrij gezien is het zeer matig.
    Voor mij/ons dus geen 2de keer wat ik graag anders had gezien.

5,9