1. Jacques en Mariet Smeets-Looffen

Wij lopen tijdens de zaterdagmarkt af en toe binnen bij Welcome om er iets te drinken. Het personeel is heel erg klantvriendelijk. Bij binnenkomst werd ons een persoonlijk gelukkig Nieuwjaar gewenst. Het restaurant is erg gezellig ingericht, het zit meubilair is voortreffelijk en de bediening perfect. Soms eten we ook een hapje. Zoals vandaag. Wij bestelden ieder een van de maaltijdsalades. Ze waren voortreffelijk, heerlijk brood en kruidenboter erbij en qua prijs/kwaliteit volledig in orde. Een kop koffie is een goede hete, aangeklede kop koffie.

Klein minpuntje: wij vroegen frites i.p.v. brood. Kregen we brood + frites. Alleen, de frietjes waren wel erg karig. Twee hele kleine vierkanten porseleinen bakjes. Daarvoor werd wel € 2,00 per bakje geteld. We kwamen daar thuis pas achter.