1. Dit restaurant ligt 8 km vanaf de dorpskern. Strak ingericht. Na een fietstocht gaan we er soms een kop koffie met een broodje eten. Er liggen verder helemaal geen andere gelegenheden in de buurt. Dat schept een monopoly voor Het Posthuys. De prijzen voor de simpelste dingen zijn behoorlijk aan de maat! Dat is ook hetgeen mij steeds meer gaat tegenstaan. Ga daar maar eens eten met 4 kinderen.... niet te doen! Dit noem ik uitbuiterij. In het dorp zijn de prijzen 'normaal' en in het Posthuys buitensporig.
    Verder is het eten en drinken wel goed (maar niet beter als elders!). De bediening en personeel is een beetje saai, onpersoonlijk.... allemaal ingehuurd voor een bepaalde periode. Staan niet echt te popelen om een praatje te maken. Beetje te glad allemaal, koude sfeer. Dus: heb je nog puf om terug te fietsen dan zou ik in het dorp gaan eten/ drinken lekker op een terras. Veel gezelliger.