1. H. Roosendaal

Onlangs op een avond rond zes uur gearriveerd. Er waren een paar tafeltjes bezet. Bij binnenkomst werd gezegd dat we een tafeltje mochten uitzoeken. Dat gedaan en na een kwartier wachten gevraagd aan een serveerster of we een drankje mochten bestellen. Zij was druk bezig andere tafeltje af te ruimen en keek niet echt blij toen we haar aanspraken. Na een paar minuten kwam ze bij ons om de bestelling van ons drankje op te nemen, deze arriveerden een paar minuten later. In de tussentijd waren wij bezig de menukaart te bekijken omdat we ook iets wilden eten. Er lag al één kaart op onze tafel, een tweede werd niet gebracht. Besloten wat we wilden eten echter de serveerster was druk met andere dingen en de kok en een andere serveerder zaten te eten. Na lange tijd gewacht te hebben, hebben wij betaald aan de bar en het restaurant verlaten, onze bestelling voor het eten werd gewoon niet opgenomen en we wilden er niet om vragen. Erg slechte service.