1. Gisteren weer eens een menu gegeten. Ik zei nog, zorg dat ze warm zijn want de vorige was koud. Nu was m'n burger gloeiend heet, maar mijn twister fries koud. Dus ik terug. Ja zegt zo'n meisje "de kachels zijn kapot, dus de friet is ook koud" Ik zeg. Het vet is toch warm?. Dus de manager zag dat en zei dat ie ze zo kwam brengen. De friet die ik uiteindelijk kreeg was vers gebakken, maar had een zeer vreemde bijsmaak. De laatste paar hadden zelfs een verschrikkelijk muffe smaak. Dus die heb ik maar wijselijk laten liggen. Geen zin meer om er iets van te zeggen, want het is nu de zoveelste keer. Ik verheug me op zo'n maaltijd van ongeveer 10 euro. En ik verwachte dan tenminste dat het vers en warm is. Ik ga er namelijk heen om lekker te eten, en te genieten. En dit is helaas echt ondermaats. Op de site is ook geen klachtenprocedure te vinden. Erg slecht. Ik ga wel naar Roermond voor m'n burgerking. Jammer hoor!