1. Frans v Uijtregt

Wij eten regelmatig bij dit super restaurant. Maar 2e kerstdag was een beetje een tegenvaller. Een nieuwe kaart die wat ons betreft niet kan tippen aan de andere. En dan vooral de erg kleine porties. 2 garnalen en 2 coquilles op een lepel risotto is aan de kleine kant voor een hoofdgerecht. Blijft dat de smaak erg goed is en de opmaak van de gerechten mag er zijn. Samen met de leuke bediening blijft het toch een topper.

Vorige recensies van Frans v Uijtregt

• Voor de vierde keer hier gegeten en het was weer super. Ongelooflijk voor de prijs van nog geen €25.-

Ze zien ons heel zeker weer terug!

• Voor de tweede keer daar gegeten en het was weer super . Ondanks de drukte en het mooie weer hadden ze buiten voor ons het mooiste tafeltje gereserveerd. Ze hadden net een nieuwe kaart met weer hele mooie en verrassende gerechten. Dat het allemaal mogelijk is voor €24.50 !?
    Leuk vriendelijk personeel, vlot, attent niet opdringerig. Ze gaan ons daar nog vaker zien