Restaurant verhuisd

Deze zaak is verhuisd naar Neckerstraat 3, 1441 KT, Purmerend

1. Robin Heynen

Ik was laatst gezellig met mijn gezinnetje wezen eten in dit top restaurant. Heerlijke Griekse gerechten in een ongedwongen en zeer vriendelijke sfeer. De bediening is werkelijk waar TOP te noemen. Ze nemen alle tijd voor je en zorgen dat een etentje bij Kriti een belevenis wordt.
    Mijn zoontje van 2 jaar oud, was in het begin wat verlegen door de drukte (want het is altijd goed gevuld bij Kriti) om hem heen en vreemde mensen die dingen kwamen vragen aan tafel. Maar door de vriendelijke en persoonlijke service die je bij Kriti krijgt voelde ook hij zich heel snel thuis en genoot hij met volle teugen. Dit is op bijgevoegde foto's ook wel goed te zien (nog bedankt voor de lekkere lolly achteraf).

Wij kozen voor het tapasmenu. Helemaal in orde deze keuze. Met alle wensen qua smaak en of allergie wordt rekening gehouden. Zo blijf je smullen van al dat lekkers. En met een lekker onvervalst Grieks biertje er bij is de beleving en de sfeer compleet. Het hoogtepunt van het menu is toch wel het toetje (zie foto's). Wat een heerlijkheid!

Al met al kunnen wij toch wel stellen dat Kriti een van de beste restaurants is van Purmerend en dat een etentje hier altijd de moeite waard is. Een echte aanrader voor iedereen! Wij zullen dan ook nog geregeld terug komen naar dit super restaurant met zijn super personeel en uitstekende sfeer! Een hele dikke 10!