1. We hebben maandag 29 december verrukkelijk gegeten daar. Leuke service, prijs super, eten echt heerlijk en leuke, warme, huiselijke sfeer daar.

Ik had runder carpaccio en championsoep en de vis postje en mijn vriendin had paté met toost en de stoofpot. Het was echt super super. En het verassing dessert was overweldigend.

Deze zaak is een aanrader qua eten, sfeer en prijs. En overheerlijke lekker wijn.

Top, helemaal top zaak.

1. Dit persoon (duidelijk een fake recensie) geeft voor alles een 10. Als ik de geplaatste foto's zie staat mij het kotsen nader. Dit is toch geen presentatie? Overigens ziet het interieur er ook ongeveer zo uit en niet te vergeten de charmante uitbater. Lees de recensies maar, die door ontevreden klanten zijn geplaatst.

2. johanna van dam ik ben geen fake dat op de eerst plaats !
    dat jij wel licht slecht ervaring daar hebt das jou probleem en niet mijne
    dus val mij niet aan op en recensie
    mij is goed bevalen en eten ook en ik had geen probleem met uitbater
    normen en waarden is ver te zoeken bij veel mensen !
    daar bij ik ben horeca manager en als eten slecht is of was dan vermeld ik dat ook en heb ook bij ander bedrijven wel degelijk gedaan .
    en jij reageert op iets van 2014 beetje laat of niet zijn jaar verder des ondanks en je schijnbaar slecht ervaring wens ik je toch fijn feest dagen vriendelik groet ralph