1. johan van den adel

Ondanks meerdere malen gewaarschuwd te zijn voor de slechte service en de belabberde sushi vond ik dat kokusai een eerlijke kans verdiende. Hoe slecht kan de service nou zijn? Nou.. Zeer slecht! We moesten meer dan 20 minuten staand wachten ondanks dat we een reservering hadden! Na vriendelijk gevraagd te hebben hoe lang het nog zou duren voordat we aan tafel konden zitten, werden we genegeerd. Vervolgens kwamen nog meer klanten binnen die meteen aan tafel konden schuiven.
    Wij waren overigens niet de enigen in het restaurant die de dupe werden van de klasseloze service. Wij zijn uiteindelijk zeer teleurgesteld vertrokken en zijn niet van plan om kokusai ooit nog te bezoeken. Als u van plan bent om heerlijk te genieten van een avond Japans eten met familie of vrienden dan is kokusai absoluut NIET the place to be!