1. Hier een 5 gangen kerstmenu gegeten voor de bijna overal gangbare prijs van 39,50.
    Bij het voorgerecht,de soep en het hoofdgerecht had je gelukkig een keuze uit verschillende dingen.
    het glaasje "spoom" dat óók meetelde als gerecht,was niet te drinken,het leek wel of er een hele uitgeperste citroen in zat!
    Bij het (fabrieks)ijsje toe kon je niet kiezen,dus iedereen verplicht een keihard ijsje met bevroren saus van rood fruit,óók al mierenzuur,als je niet van zure aalbessenpuree houdt,kon je het beter niet opeten..
    Het flesje rode wijn dat klaar stond op de tafels hebben we niet genomen,18,50,je bent voordeliger uit als je gewoon een paar losse drankjes besteld.
    het eten was duidelijk van de makro,niet goed en niet slecht,en er zat heel weinig groente en patat bij.
    Normaal kan je er een 3 gangen voordeelmenu eten van 17.50, ik vind dat ze dat maar moeten blijven doen,met de kerst is het niet echt feest.

5,3