in Haaksbergen

Ervaar de gastvrijheid!

1. Alie bloemberg

Vervolg met betrekking tot eerste kerstdag. Mijn man heeft een mailtje gestuurd en de volgende dag zagen we dat er dezelfde avond al gereageerd was. Wat dat betreft de complimenten. Postkoets heeft excuses aangeboden en komen ons tegemoet met 2 keuzes. Wat het gaat worden weten we nog niet maar daar komen we wel uit. Bij deze de complimenten over hoe er later is omgegaan met onze klacht. Blijft natuurlijk een feit dat je geen verbrandde eten meegeeft en ik neem aan dat men daar in de toekomst alert op is dat het niet weer gebeurt.

Vorige recensies van Alie bloemberg

• Alie bloemberg

25 december/ kerstdiner voor in huis. Netjes op de afgesproken tijd afgehaald. We begonnen met de soep.

Helaas niet de juiste bestelling; we hadden championnen soep besteld en deze was er niet bij. Mag de pret niet drukken op zo' n feestelijke dag. Wat de pret wel beïnvloedde was de zwart geblakerde spareribs. Ik snap niet hoe ze die hebben durven mee te geven.

Mijn man is na het diner met de verkoolde spareribs teruggegaan om verhaal te halen. Helaas kreeg hij weinig tot geen respons behalve dat er een vrouwtje ( medewerker, nemen we aan) was die benepen " sorry" zei. Ik had mijn man op het hart gedrukt zich " netjes" te gedragen en aangezien hij zijn zoontje ook bij zich had heeft hij dat ook gedaan. Geluk voor de " postkoets".

Ze moeten zich diep, diep schamen.