1. H.J.Stavenuiter

Met 12 volwassenen en 3 kinderen naar het kerstbuffet geweest. Voor € 59.95 per volwassen persoon all inclusief leek dit een redelijk bedrag. Echter administratief bleek het niet geheel in orde te zijn; we werden tijdens de brunch gebeld waar we bleven terwijl wij toch de bevestiging hadden gekregen dat we voor het buffet hadden geboekt, kan gebeuren.

Helaas, het buffet was beperkt, het vlees koud en schalen met grote regelmaat leeg om soms ook niet meer te worden aangevuld. Hebben gevraagd om verantwoordelijke die ons heeft aangehoord, heeft aangegeven dat ze het zeer spijtig vond dat wij dit zo ervaarden, wat voor ons een compensatie opleverde van tweemaal de kosten voor een volwassene.

Dit is voor het eerst dat ik zoiets schrijf, maar ondanks de compensatie vond ik toch dat ik hier via dit melding moest maken. Ik hoop voor het restaurant dat dit een incident was, maar ik ga dit niet meer ervaren, voor mij is het een eenmalig bezoek geweest,

Onze familie heeft in ieder geval later weer wat gesprekstof met de kerst van weet je het nog? Ja, we weten het jammer genoeg nog, en we zullen er dan hoogstwaarschijnlijk om lachen. Een zesje voor de service voor de manier waarop is geprobeerd om ons te compenseren en afhandeling.

3,6