1. Voor de verandering eens op eerste kerstdag uit eten. Na een jaar mijn vriend proberen te overhalen om bij dit geweldige restaurant te komen eten, is het vandaag gelukt. Door alle lof van mij, redelijk spannend of de verwachtingen nog haalbaar waren, maar de verwachtingen zijn meer dan overtroffen.

Bij binnenkomst een warm onthaal met een aperitief en een amuse, waar speciaal werd rekening gehouden met mijn vegetarische wensen. Erg leuk was de menu kaart met eigen naam erop.

Tussen het tweede gerecht en hoofd gerecht werden we verrast met peren ijs & framboossaus.

Het hoofdgerecht werd royaal aangevuld met voor elk wat wils, aardappeltjes, salade, spruitjes en een stoof peertje. Mocht er meer aangevuld willen worden was dit mogelijk.

Ieder gerecht werd overtroffen door de volgende. 4 gangen en allemaal verrassende top gerechten, zeker voor de niet vlees eters een fijne ervaring maar ook voor de vleeseters.

Kenmerkend voor dit restaurant zijn de gerookte gerechten, subtiel gerookt, iets waarvoor je beslist wilt terug komen.

Kortom: Echt een aanrader voor iedereen die een restaurant zoekt waarin hij verrast wil worden & puur wil genieten.