1. Al vele jaren komen wij met de Kerst hier en was het altijd goed, alleen vanavond toch echt niet.

We hebben 2 uur moeten wachten op het hoofdgerecht en toen we bij het buffet kwamen waren bijna alle schalen leeg en sommige gerechten koud. We hebben dit nog gemeld, maar voor ons was het geen geslaagde kerstavond. Echt een grote tegenvaller.

We vonden het maar slecht geregeld en voor ons was het de laatste keer dat we hier gaan eten. Kleine compensatie met afrekenen.

1. Hallo Wilma,

Een korting op de factuur van 25% vinden wij evengoed geen kleine compensatie. Wij onderkennen dat het voor uw gezelschap minder is verlopen door samenloop van omstandigheden. Gelukkig is dat een uitzondering want veel gasten hebben die kerstdag als zeer positief ervaren. Getuige de reactie die ik hieronder geplaatst heb. Heeft u niks aan, vandaar die 'kleine' compensatie. Uw ouders zijn meer dan 20 jaar gast bij de Hoijse hoeve geweest, dat was niet zonder reden. Fijn dat je dan deze reactie mag ontvangen. Dat het u goed mag gaan.

Hallo, Personeel / Eigenaar.

Eerste kerstdag hebben wij Fam. vd Berkmortel 5 pers. Heerlijk gegeten bij jullie.
    Omdat ik heel veel ervaring heb in deze branche ging ik nooit uit eten met deze dagen.
    Altijd als ik in horeca ben, zie ik van alles om me heen op werk gebied.
    Nu was ik door mijn kinderen over gehaald om te gaan.

Deze ervaring van gisteravond wil ik jullie laten weten.
    Het is prima georganiseerd bij jullie.
    De verdeling van aan buffet deel nemen werkt perfect.

Mooi en keurig verzorgde buffettafel, elke gang.
    Voldoende keuze mogelijkheden.
    Heerlijk bereid allemaal, ( complimenten voor de koks. )

Goede verdeling van tafels en ruimte tussenin. (vaak te vol gepropt met deze dagen elders.)

Personeel heel beleefd, netjes en vooral een relaxte omgang met klant. ( Complimenten )

De tijd van het diner was perfect.
    Geweldige uitstraling overal waar je ook liep.
    Ontspannen kerstsfeer voor iedereen.

Het was in een woord geweldig.
    Wij gaan jullie nog vaker bezoeken in de toekomst.

Voor het nieuwe jaar een succesvolle toekomst met veel werkplezier.

Groetjes, Fam. vd Berkmortel.