Op dit adres zit nu: Bistro in de Valk

1. Sinds het vertrek van de vorige uitbaters enkele jaren geleden is er ogenschijnlijk weinig veranderd. De inrichting is nog dezelfde en past perfect bij het historische en monumentale pand. Het restaurant ademt de tijden van weleer: sober, degelijk maar sfeervol.
    We hadden verwacht net als vroeger te worden verrast met gewaagde maar met smaak bereide gerechten. Het enige dat ons verraste waren de karige porties die werden opgediend. Beslist geen stevige maaltijd. Wel stevig was de prijs van een glaasje wijn (zes euro). Bovendien waren twee van de drie gerechten van de kaart niet aanwezig. Kennelijk moest dit worden goedgemaakt met de geveinsde vriendelijke manier waarmee we werden bediend.
    We voelden ons niet echt op ons gemak. De vrouw des huizes moet dat hebben gemerkt. Na de gepeperde rekening te hebben voldaan kon er bij vertrek geen gedagje meer van af, we waren gewoon lucht.
    Kortom heel knullig en onprofessioneel wat je bij deze zaak niet zou mogen verwachten. Deze herberg heeft pretenties die ze zelfs niet weet waar te maken. Hooguit de allure van een gemiddelde dorpseetzaak, jammer!.