Op dit adres zit nu: All You Can Greek

1. Op aanraden van vrienden zijn wij hier gaan eten. Het is even zoeken, maar als je het restuarant hebt gevonden, word je daar ook voor beloond. Het restaurant ademt een rustige en gezellig sfeer uit. De ontvangst was vriendelijk en beleefd. Na de kaart eerst bestudeerd te hebben, zijn we begonnen met Sushi en de Californian role. Daarbij werd door de bedienende dame een bijpassende witte wijn geserveerd. Deze combinatie was een werkelijke smaaksensatie. Het bleek later de huis Chardonnay te zijn van Grizzly Bear. Bij het opdienen van de lams racks, die erg sappig waren en op de jusite manier gegaard, werd mij de rode huiswijn geadviseerd; een Cabernet Sauvignon, eveneens van Grizzly Bear. Het bleek de overtreffende trap te zijn, een voortreffelijke combi. Uiteindelijk een hele geslaagde avond gehad. Met name de combinatie van de gerechten met een bijpassende wijn doen mij deze avond niet snel meer vergeten. Een volgend bezoek aan Ming’s staat al weer in de agenda’s gepland.