1. Vanwege mini-weekendarrangement (2 nachten) in het bijbehorende hotel, hebben we hier beide avonden gegeten.

Gerechten waren goed, coquilles op bedje van glasnoedels/zeewier waren heerlijk. Lamsrack ook goed, maar iets te zout. Tonijn ook goed medium gegrilld, dat doen ze hier wel goed. De doperwtencremesoep met rivierkreeftjes en garnalen ook lekker.

Let er op dat in de risotto stukjes hardgekookte rijst aanwezig was. Voor de rest prima, smaakvol en bovenal zijn gerechten mooi gepresenteerd en opgemaakt.

De crème brûlée had een eigen vlotte schwung door de zeer lichte toevoeging van gember. Ook de chocoladeterrine met notenkruim kon ons bekoren.

Rode huiswijnen waren prima, beslist geen slobberwijn, maar een lekkere strakke smaak (Luis Felipe....).

Service zeer attent, meedenken, inspelend op dieetwensen en vriendelijk.

We komen zeker weer terug

P.S.: Let er op, dat op de website nog de oude (zomer)menukaart staat en niet de huidige (winterseizoen)kaart