in Uden

Onbeperkt genieten van heerlijke tapas

1. Toevallig 2 weken na elkaar hier wezen eten (zie dan ook mijn recensie hier ergens onder).

Ook nu was het weer prima en lekker.

Alleen een paar kleine puntjes waar lering uit getrokken mag worden: Ik had een bepaald plekje gereserveerd (NIET naast de haard want bloedheet), komen we binnen, zitten we pal naast de haard.

Verder voelden we ons soms niet gezien om weer wat te bestellen, waardoor we dan echt ons gesprek moesten onderbreken om zelf oogcontact te zoeken.

Daaruit kun je merken dat het personeel geen professionele opleiding heeft gehad hoewel het leuke meiden zijn.

De hoeveelheid van bepaalde gerechtjes klopt niet altijd, zo bestelden wij 2 weken geleden loempiaatjes en kregen we er 2, nu kregen we er maar 1 terwijl je daar dan wel het volle bedrag voor neertelt. Dat soort dingen vind ik jammer.

En dat is ook de reden waarom ik hier niet te vaak wil eten (nu was het puur toeval, 2 weken er tussen) want dan gaat dit soort dingen opvallen.

Maar het eten is lekker en het toetje grandioos!