Op dit adres zit nu: Kaizen

1. Om te huilen!!
    Wij zijn de afgelopen jaren vaak bij Bernadette geweest. Het Chinese echtpaar dat het restaurant de afgelopen jaren heeft gerund was ontzettend aardig en bracht ons bovendien altijd heerlijk eten.

Sinds enkele maanden is er een nieuwe eigenaar. Vandaag voor het eerst een broodje gegeten van de nieuwe eigenaar. Mijn eeuwige favoriet bij Bernadette was een broodje kip met champignons.

Het broodje dat ik vandaag at was nog geen fractie van wat het voorheen was. Een stuk stokbrood waarvan de uiteinden flink uitgedroogd waren (i.p.v. een pistoletje), weinig kip, champignons die niet vers waren. De sla had bruine randjes.

Verschrikkelijk jammer dat de vorige eigenaren weg zijn.

1,4

1. Ik ben het niet met je eens. Ik heb daar heerlijk gegeten, de mensen zijn klantvriendelijk en het eten was zelfs beter. Ik heb geen niks te klagen gehad. Ik ga zeker nog een keer de kip champignons eten. De erwtensoep is super lekker.

2. Liken betekent niet alleen dat je het leuk vind, maar ook dat je het ergens mee eens bent.