1. Gisteren met mijn man wezen eten bij de 4 Engelen (eindelijk oppas...). Wij zijn gek op tapas en waren benieuwd of zij ons op dit vlak kunnen verrassen.

We konden kiezen uit een uitbereid assortiment tapas met een onbeperkt aantal rondes, dus voor iedere gang en wens wat nieuws. Nadat we de eerste ronde besteld hadden werden de eerste tapas al binnen enkele minuten geserveerd. Wij zijn best wat gewend op het gebied van tapas, maar dit overtrof echt alle verwachtingen, heerlijk op smaak!

De bediening was prima, vlot, aardig en attent, we hebben niet hoeven wachten en de glazen werden op tijd gevuld.

De sfeer was gewoon prima, geluiden niet te overheersend, stijlvol ingericht met mooie meubels en chique verlichting, schoon servies bestek en toilet.

Prijs-kwaliteit was uitstekend, echt totaal niet duur als je ziet wat je allemaal bestellen kan en wat je er dan voor terugkrijgt!

Echt een top restaurant voor fijnproevers met een kleinere portemonnee!!