1. Vertaal van English naar Nederlands

Altijd souvlaki schotel en dit valt mij nooit tegen. Lekker gekruid en mals. In plaats van gyros vraag ik altijd een lamskoteletje en daar doen ze nooit moeilijk over. Lamskotelet tot nu toe ook altijd lekker mals en toch goed gaar. Bakje gebakken aardappelblokjes erbij, wat ook echt lekker is.

Het enige wat ik wel mis is dat ik altijd zelf om mayonaise moet vragen en dit, in tegenstelling tot het overige, wel in een te kleine hoeveelheid is. Brood vooraf is ook lekker met de knoflooksaus en de olijventapenade, maar ook dit is net te weinig voor het brood.

Ik ben er nog nooit met een gevoel weg gegaan dat ik nog trek had.

Als de eigenaar in de bediening staat heb je geluk. Hij is erg vriendelijk en attent. Vraagt ook altijd hoe het heeft gesmaakt. De turkse/griekse koffie vergist hij zich wel af en toe in :) Het decor is ook zeer tengoede veranderd en dat werd echter wel tijd. Eet smakelijk zou ik zeggen.