1. Met de kinderen (4 en 6) naar de pizzeria. Wat een feestje had moeten worden, draaide uit op een fiasco. We schoven om kwart over zes aan tafel, maar om kwart over zeven was er nog geen eten. Kinderen waren inmiddels niet meer aan tafel te houden. Op onze vraag wanneer er eten kwam, werden we afgesnauwd: Het is druk en iedereen moet lang wachten. Ofwel: dat zie je toch zelf ook wel. Toen we een glas water vroegen, kregen we een flesje spa. Ook hierover een opmerking gemaakt. Toen één van de kinderen daarna ook een glas water vroeg kwam er wederom een flesje spa! Het eten had veel te lang op gestaan waardoor de lasagna veel te gaar was en donder bovendien. Smaak was niet meer dan redelijk. Ook de pizza's hadden duidelijk (net als ons) lang moeten wachten. Prijs viel tegen, zeker gezien de matige kwaliteit. Bediening was ronduit slecht. Hier gaan we nooit meer naar toe. Zeker met kinderen kun je deze zaak beter niet aandoen.