Op dit adres zit nu: De Veestallen

1. Vandaag hier gegeten met mijn vrouw & dochter met een bon van de AH actie. Buiten het restaurant is het een zooitje vanwege de weg die opengebroken ligt, maar eenmaal binnen was je dat weer snel vergeten: Deze zaak is erg gezellig en knus ingericht!
    We werden naar een tafel geleid en we kregen de informatie over het keuzemenu welke gekoppeld was aan de actie.
    Als voorgerecht ging ik aan de wrap met rosbief (erg lekker!) en mijn vrouw aan de mosterdsoep met spekjes (ook lekker), maar het lekkerste voorgerecht was eigenlijk nog de tomatensoep behorende bij het kindermenu van mijn dochter!
    Als hoofdgerecht had ik een maiskip welke lekker van smaak was, maar net iets sappiger haf gemogen. Mijn vrouw had een visschotel welke perfect bereid was. Dochterlief zat aan de frietjes met een "snackstick". Hierna kregen we een perfecte afsluiting: Het dessert bestond uit heerlijk ijs, chocolade mousse en tiramisu. We moeten zeker nog eens terug om de normale kaart eens te proberen.
    De bediening was erg vriendelijk en correct :)