1. Toch nog een keer terug geweest bij Sierra Vista. Het viel op dat het restaurant niet vol was. Bij navraag hoorden wij dat de recessie voelbaar was en dat de horeca in dit plaatsje daar ook onder te lijden had. Uitkijkend over de straat bleek dit wel te kloppen. Gekozen voor het drie-gangen menu; het was net als de vorige keer prima in orde en wij hebben lekker gegeten voor een zeer schappelijke prijs. De gerechten zijn wel aan de grote kant.

Nagerecht van tortilla met banaan verdient een extra vermelding: klasse!.

Alom: zeer tevreden bij een goede service.

Vorige recensies van Chris

• Chris

Sinds een paar maanden ben ik fan van Restaurant Casa Don Arroyo te Rosmalen vanwege de geweldige keuken, maar ook vanwege de de bezieling waar je daar als gast wordt bediend. Ik hoorde dat dit restaurant onlangs is geopend met het zelfde concept. Dus erop af!! We hebben er gegeten en hoe?? Dit is werkelijk top, fantastische gerechten -voortreffelijk bereid! We zijn best wel kritisch maar als het goed is mag dat ook weleens gezegd worden. Wij zijn super tevreden huiswaarts gegaan, waarbij gezegd moet zijn dat de bediening vriendelijk was, de ambiance super en het prijskaartje alles meeviel voor al het fijne dat we voorgeschoteld kregen.
    Trouwens de muziek van de Peruaanse mannen brengt er de stemming goed in. Het is net of je een vakantiedag op een exotisch eiland
    beleefd. Eigenlijk komen we super-latieven tekort, maar we zijn er volgende week weer!