Op dit adres zit nu: La Nonna

1. Afgelopen november heb ik hier gegeten in gezelschap van ongeveer 14 personen.

Helaas viel het zwaar tegen.

De bediening was vriendelijk. We moesten echter bijzonder lang op iedere gang wachten, terwijl er buiten ons gezelschap geen andere gasten aanwezig waren. Studentenkorting stelt overigens ook niet veel voor, want voor veel gerechten wordt een toeslag berekend.

Voorgerecht: “Op Provençaalse wijze bereide kastanjechampignons” besteld. Kreeg enorme hoeveelheid champignons met steel, met gesmolten laagje kaas er over. Erg zout, sterke uiensmaak en na drie happen een verzadigd gevoel. Gezelschap heeft diverse voorgerechten terug gestuurd, waaronder bijzonder zoute uiensoep.

Hoofdgerecht: “Runderstoofpotje geserveerd in filodeeg” besteld. Kreeg wat stukjes vlees met saus en karige hoeveelheid groente, filodeeg nergens te bekennen. Smaakte redelijk, maar voldeed niet aan beschrijving.

Nagerecht: “Kruidige stoofperen met rum-rozijnenijs en slagroom” besteld. De stoofperen kwamen uit de koeling: ze waren ijskoud, keihard en smakeloos. Alleen het buitenste laagje rood gekleurd. Ronduit smerig. IJs met slagroom stelde niks voor.

Het gezelschap maakte dat de avond gezellig was, maar ik zal nooit meer dineren in dit restaurant.