Restaurant is gesloten, alleen nog geopend voor feesten/partijen/vergaderingen

1. Vandaag voor het eerst gegeten in het Wapen van Assendelft.

Het ging al mis bij het voorgerecht. Er was expliciet bij de bestelling doorgegeven dat het voorgerecht zonder ui geserveerd moest worden. Bij het serveren kregen we te horen dat de kok de ui uit de salade had gevist, omdat de salade al helemaal bereid was. Op zich al een - punt, een salade is toch op z`n best als ie vers is en als er een special wordt besteld, om wat voor reden dan ook, is het wel prettig als dat dan ook zo wordt bereid. Nu zaten er in diverse happen nog ui en zat aan veel andere ingrediënten een ui smaak.

Vervolgens het hoofdgerecht. Ik had een heerlijk gevulde varkenshaas besteld met pesto en blauwe schimmelkaas. Het was jammer dat alleen in het begin (maar 2 cm) de vulling zat, voor de rest was het gewoon kale varkenshaas.

Aan een nagerecht hebben we ons niet eens gewaagd. We vonden de kaart op zich vrij klein, zo ook de dessertkaart.

Bij het afruimen na het voorgerecht hebben we uiteraard doorgegeven dat er nog flink wat ui in de salade zat. Er werd wel netjes gevraagd of er nog iets geserveerd moest worden en dat ze het de kok wel even zou laten weten. De salade ging voor een groot gedeelte richting vuilnisbak, maar naast een 'o, sorry, ik zal het zeggen' , zat er verder niets in.

Dit was een eens, maar nooit weer. Jammer en een gemiste kans.