1. Fam. Sitton

Wij zijn nu voor de 2de keer bij Bandoen wezen eten; bij de eerste keer waren wij al erg enthousiast, en nu voor de 2e keer werden we weer verrast met dit ,,hemelsche eten"!
    Er is een grote verscheidenheid aan gerechten aanwezig en zeer uitgebreid; voor elk wat wils, van mild tot pittig, dit handig aangegeven door rode lepels. Ook de te bestellen voorgerechten zijn een aanrader! Met nog een lekker origineel Indonesisch Bintang pilsje erbij.
    Ook de bediening was zeer prettig, en attent. Op de vraag van mijn vrouw voor gemberthee werd leuk gereageerd, en na afloop kreeg zij zelfs nog een gratis zakje mee, met tips waar het te koop was. Dit getuigt wel van net iets meer aandacht voor de klant.
    We hebben meer ervaring met Indonesische restaurants, maar deze steekt er toch wel met kop en schouders bovenuit! We zullen er nog veel bezoeken gaan afleggen.
    Beslist aan te bevelen!