1. Vanmiddag een high tea gehad bij De Luif. Was erg karig. Soepje en broodjes waren lekker, alleen erg weinig. De zoetigheden vond ik ronduit slecht. Het waren voornamelijk koekjes en bastognekoeken! Die horen niet bij een high tea toch? We misten vooral de hartige hapjes. Het stond anders beschreven op de site. Bij afrekenen aangegeven maar er werd niets mee gedaan helaas. Jammer, niet voor herhaling vatbaar!

3,4

1. Beste Susanne. Wat spijtig om te horen dat we jullie verwachting niet hebben kunnen waarmaken. We zijn met je eens dat de bastogne koeken niet thuis horen bij een high tea. Naar aanleiding van jullie recensie en de opbouwende kritiek hebben we onze high tea kritisch onder de loep genomen en zijn begonnen aan het herontwikkelen van een high tea die kwalitatief beter aansluit bij de wens van de gast. Ondanks deze slechte ervaring hopen wij dat we u in de toekomst nog eens mogen verwelkomen als gast bij Luif.

Met vriendelijke groet,

Sjoerd Korsten