1. Ik hou van restaurant Infini. Een tijd geleden attendeerde een collega me erop. Door zijn verhalen was ik eigenlijk al verkocht. Ik ben er afgelopen weekend voor de derde keer geweest, voor de eerste keer bij hun nieuwe locatie! Heel mooi, ruim, nog steeds even klantvriendelijk en even lekker!

Ik had een bon voor een 6 gangen proeverij, had lang van tevoren gereserveerd, maar was ziek op de dag dat mijn tafel gereserveerd was. Ik had hierover een dag van tevoren al gebeld om te informeren naar de mogelijkheden voor een nieuwe datum gezien mijn bon verliep. Ze waren heel flexibel! Ik kreeg een extra maand om mijn bon te verzilveren! Hiervan hebben we gebruik gemaakt.

We wonen in de buurt van Dordrecht en komen speciaal voor Infini naar het Zuiden! Aanrader dus!

Nog een ding ter illustratie van klantvriendelijkheid: na het eten hadden we het met de eigenaresse over champagnedopjes, gezien daar een schilderijtje hing wat daarvan gemaakt was. Toevallig waren dat weekend bij een kennis die de dopje bleek te sparen en al een hele collectie had. Ik vertelde dat en toen kreeg ik er een aantal mee! Heel lief!