1. Zeer slecht. Met een gezelschap van 14 personen gegeten na een crematie van ons moeder. Ik snap niet hoe men aan de hoge cijfers van de recensie komt ? We hadden Japans besteld, Tappas. Onvoorstelbaar slecht, maar dan ook alles tevens bediening drama, 2 uur wachten op 4 garnalen. Ze hadden de tafels in twee verdeeld om dat ze anders de tel kwijt raakten, nou dat maakte niet uit want het was een chaotische puinhoop. Eten koud en niet op tijd, om de 20 min kwam men langs om nog niet de helft van de bestelde hapjes te brengen. Voor drankjes moesten we zelf regelmatig naar de bar lopen waar ze bleven, en als het nu druk was heb je enigszins nog een beetje begrip. Totaal waren er 4 tafels bezet, kun je nagaan als het vol had gezeten. We waren om zes uur binnen en om 22:30 waren pas aan de derde ronde die laatste twee rondes hebben we ze kado gegeven. We hadden geen zin meer om nog langer tegen het chagrijnige personeel aan te kijken. De rekening bijna € 700,-
    Kortom dit restaurant heeft wat ons betreft geen bestaansrecht. Mensen wees gewaarschuwd en trap niet in de positieve recensies zoals wij hebben gedaan.
    Groet.

1,1