1. We hebben er vandaag voor het eerst gegeten met 2 kinderen en 3 volwassen. Wij zelf komen uit Wijchen. Nou, in een woord fantastisch. Kinderen zijn meer dan welkom en kunnen volop spelen en eten. Het personeel is echt super vriendelijk, hele goede bediening en echte lekkere pannekoeken. We hebben al veel pannekoeken op, maar zo goed als deze heb ik ze nog nooit gehad in mijn leven. We zijn dan ook dol blij dat we dit pannekoeken restaurant hebben mogen leren kennen en we komen alleen nog daar pannekoeken eten want naar mijn mening is er geen betere. Ook voor de kids is het daar echt super. Alles is mooi schoon en hygienisch, een hele gezellige sfeer. Kortom, een echte aanrader voor jong en oud. Pluim voor dit restaurant, ik heb dan ook gelijk het kinderfeest voor mijn zoon vast laten leggen want dat ziet er ook super uit. We hebben er zin in.
    Ik zou zeggen; tot de volgende keer en ik rij graag 50 kilometer, het is het meer dan waard!
    Groetjes Angelina, Rob, Joey, Femke en Samuel.