1. Ik was met drie vriendinnen gezellig gaan eten bij De Sultan. Frisse en moderne uitstraling en sfeer, prima service van de vriendelijke en behulpzame bediening. Ayayay wat hebben wij heerlijk gesmuld! Eerst tal van koude voorgerechtjes, daarna werden de warme hapjes vers en dampend heet geserveerd vanaf een practhig turks dienblad. De tafel stond helemaal vol met allerlei gezellige schaaltjes en bakjes, het zag er fantastisch uit! Knapperig gefrituurde kaassigaartjes, risotto bitterballen met basilicum, mijn favoriet de saganaki met scampi's met feta en tomaten en nog veel meer. Pure smaken en zoals je daar zelf kunt zien alles vers bereid in de open keuken. Ook het dessert was om je vingers bij af te likken, twee van ons kozen de verrassend lekkere tiramisu en we waren niet verbaasd dat ook dit nagerecht huisgemaakt is. Net als de 'proeverij' met o.a. panna cotta en griekse hangop die de anderen hebben gekozen. Jammie!!!

Dikke tien voor de Sultan, wij komen snel weer terug!