Op dit adres zit nu: De Poort van Herle

1. Al jaren komen wij met veel genoegen bij de Passie, tot onze meest recente ervaringen van vorige keer en vooral van vanavond. Amuse vooraf of gewoon een stukje brood met heerlijke olijfolie zoals altijd gebruikelijk, zit er niet meer bij. Reden die werd aangegeven was de nieuwe kok, die zich de kaart nog eigen moest maken. Erg vreemd, dan kun je toch nog brood met olie serveren vooraf. Vandaag mixed grill besteld: frieten onderop gegooid waarop deze klef waren van de vleessappen. Vlees was smakeloos, spareribs bovendien zwart! Toen we dit aangaven, bleek het te liggen aan de marinade die zwart karameliseerd in de oven?!? Salade: klein kommetje droogvoer met een tomaat in vieren, twee schijfjes komkommer en dressing uit een tube erover gespoten. Al met al echt niet lekker. Bij betaling dit nogmaals aangegeven. Reden was weer de nieuwe kok. Kan hij dan niet koken? Ik hoop van harte dat hij snel leert hoe hij fatsoenlijk moet koken of dat ze maar weer een nieuwe kok aannemen. Erg jammer, maar ons zien ze voorlopig niet meer terug!

2,2