Op dit adres zit nu: Shabu to Go

1. Bij binnenkomst viel de entourage behoorlijk tegen. Het zag er uit als een keuken met spulletjes uit de 50'er jaren. Geen jaren 50 meubels, juke box of banken maar gewone tafels en stoelen. Hoewel we gereserveerd hadden kregen we een tafeltje naast de deur. Het tafelblad zat los. De serveerster was jong en onervaren. Ze vertelde dat er de dag daarna bloemen op de tafel werden geplaatst?? Toen de serveerster onze bestelling op aan het nemen was kwamen er andere mensen binnen. Ze vroeg of ze even een collega mocht roepen om hen te helpen. Helaas kwam er niemand dus bleef ze zelf maar weg. We hadden gereserveerd via de restaurant actie. Helaas hadden we een bon maar half bij dus deze werd afgekeurd. Hoewel we maar een hoofd- en nagerecht wilden moesten we toch een volledig menu nemen. Toen we zeiden dat we hier wel voor wilden betalen maar dat we niet allemaal een voorgerecht hoefden omdat dit teveel was, was dit niet mogelijk. We bestelden met tegenzin dan maar 2x soep en 2x krabkoekjes. Komt wel op dachten we. Toen zei de serveerster dat de personen van de actie helemaal zelf hun 3 gangen op moesten eten en deze niet mochten delen met anderen. Van elkaar's gerechten proeven was verboden. Dit was het toppunt! Wij rekenden onze drankjes af en vertrokken naar een ander restaurant waar we een heerlijke avond hebben gehad.

1. Deze bijna zelfde ervaring hadden wij daar ook. Eens en nooit meer!

2. Gelukkig zijn er nog veel andere leuke alternatieven in Eindhoven en omgeving.
    Als je een restaurant hebt moet je te allen tijde klantvriendelijk zijn en meedenken met de klanten.
    Als wij geen volledig menu wilden dan kun je bijv. iets samenstellen als alleen hoofdgerecht. En 'out of the box' denken. Het ging ons niet om de bonnen maar wij wilden een gezellige avond met 6 personen en niet afgekat worden vanwege regeltjes.
    Voor dit jaar gaan we weer met Sinterklaas een gezellig eetcafé zoeken. Vorig jaar was dat Route 66 in Veldhoven.