Op dit adres zit nu: Smaaktheater Dertien

1. Een mindere eet-ervaring bij P&P 4 dagen geleden is gisteravond ruimschoots gecorrigeerd.

Als compensatie hiervoor een prima fles wijn aangeboden gekregen. We hebben er met 5 personen in een bomvol restaurant heel smakelijk en gezellig gegeten. De service was vriendelijk en de gerechten werden zonder veel vertraging geserveerd. We waren nog iets te laat bij de lezing, maar dat was ook het enige.

We zullen er zeker weer vaker teruggaan, niet in het minst omdat het zo praktisch is, gecombineerd met theaterbezoek..

Vorige recensies van Schoenmakers Peter

• Wij hebben met onze gasten diverse malen, voor een voorstelling, gegeten bij P&P. De ervaringen waren nogal verschillend. Dan goed, dan minder goed en vaak erg lang wachten. Om die reden komen wij al extra vroeg in het restaurant. Zelfs werd een keer een reservering vergeten.

Zaterdag j.l. voor de voorstelling van Th. van Gogh, we waren nu met 2 personen, hadden wij het menu ad €32,50 besteld.

Het voorgerecht was petieterig en zonder smaak. Daarna moesten wij ruim 3 kwartier op het hoofdgerecht wachten, wat uiteindelijk na een alarmsignaal onzerzijds kwam. Ook dit gerecht was weer minimaal, waarna wij alsnog om de vergeten broodjes gevraagd hebben! Het werd nog een beetje goedgemaakt door een smakelijk toetje.

Tijd genoeg dus om de open keuken te bekijken, alwaar een hardwerkende kok met zijn blote handen de gerechten op de borden deponeerde... Prima, ware het niet, dat hij na ieder onderdeel op een bord gedeponeerd te hebben, zijn vingers aflikte. Hilarisch om te zien, maar wel erg onsmakelijk!

Het hoofd van de bediening, die er regelmatig vlak voor stond, heb ik daarop attent gemaakt. Zij vond dit ook erg vies en zijzelf zou in haar geval het eten niet meer geaccepteerd hebben. Vervolgens werd mij de volle rekening gepresenteerd, zonder een kopje koffie als goedmaking. Wel was voor een karig gevuld glas witte huiswijn Eur. 5,75 berekend!

4,1