1. Het gebruik van de "oude" kopjes en borden is eigenlijk best smerig. Overal scheuren en putjes in, niet fris. Daarnaast; als je een toilet hebt, maak het ook eens schoon! Geinig etablissement, maar niet schoon genoeg. Na een grote schoonmaak kom ik er misschien nog eens een keer. Kijk ook eens naar het plafond (buizen aan plafond zijn zeer vettig).

1. Beste Berend, misschien is het beter dat je thuis eet. Bij iedereen waar je op reageer, zit je alles af te zeiken. Ga dan niet uit eten.

2. Je hoeft mijn recensie niet te recenseren hoor. Ieder mag zijn eigen onafhankelijke mening geven. Inderdaad kom je tegenwoordig weinig écht goede horeca zaken tegen. Kan ik helaas niets aan doen. Leg ik de lat hoog!? Ja waarschijnlijk wel, maar als ik buiten huis ga eten wil ik nou eenmaal goed eten.

3. Beste Karin,
    Ik kijk even je reactie terug maar ook even het algemene verloop van waardering van KoffiePunt Made. Denk toch dat het inderdaad niet zo goed (meer) is als het (wellicht ooit) was. Helaas.
    Ben dus niet de enige die KoffiePunt Made niet (meer) weet te waarderen. Wellicht een signaal om er eens iets aan te doen?

4. Berend,

eet voortaan lekker thuis, scheelt u een hoop tenenkrommende uitjes. Ik heb het plezier gehad Uw andere recensies te kunnen lezen (nog wel)ik adviseer u dit ook nog eens te doen. Wellicht dat u de volgende keer een objectieve beoordeling kunt maken. Niet 1 gebaseerd op uw persoonlijke beleving, zoals u weet, is en blijft, een persoonlijke mening, net als smaak en verwachtingspatroon, persoonlijk. Daar Uw reactie na 1.5 jaar volgt, blijkt Uw betrokkenheid om het culinaire niveau in Uw geliefde Oosterhout naar een hoger/beter level te helpen. U mislukt hier jammerlijk in. Houd U aan mijn eerste 5 woorden en ook de zon zal voor U gaan schijnen.

Hans,

een meer dan tevreden en regelmatige bezoeker van voornoemd etablissement

5. Als aanvulling op bovenstaand en Uw "recensies" valt het mij op dat U vooral bent te spreken over de eetgelegenheden welke een prijsniveau hanteren welke in de begin jaren 80 werden gebruikt. Als ik de aversie bekijk op uw reacties.....Dit moet toch ook voor U een "eyeopener"zijn. Een "culinair recensent" zoals U komt eenvoudig weg niet meer in de door U gerecenseerde bedrijven/ondernemingen en zeker niet voor de 2e keer.

Een ezel stoot zich in het gemeen.....