1. Wederom heerlijk gegeten bij de Oase, Het verdient een dikke 10. Fijne bediening en zeer hartelijke mensen.

Wij komen zeker weer terug!
    Hartelijke groeten, Fam Kamphorst uit Ermelo

Vorige recensies van D. Kamphorst

• We zijn samen vergezeld door stichting Ambulancewens wezen eten op vrijdagavond 24 oktober met mijn zieke pleegmoeder op de brancard en mijn pleegvader bij Oase. Wat ons opviel was de ontzettende gastvrije manier waar wij mee ontvangen werden. Ook voelde wij ons erg op ons gemak en niets was te veel voor hen, ook werd speciaal eten voor moeder klaar gemaakt. Wij konden heerlijk eten en genieten van het eten. Ook het ijs was fantastisch. We zijn dan ook vastbesloten om weer terug te gaan over 4 weken als mijn man en ik een paar dagen weer in de omgeving zijn.
    Bij deze onze dank voor deze gastvrije en lieve mensen van Oase in Valkenburg. Hartelijke groeten van Fam Kamphorst uit Ermelo en natuurlijk van stichting Ambulance wens.